El tràmit serveix per donar consentiment exprés per rebre les notificacions dels actes a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Montornès del Vallès, podrà tenir caràcter general per tots el procediments administratius tramitats en els quals sigui titular i hagi de ser notificat o per un procediment determinat.
En qualsevol moment del procediment la persona interessada pot revocar l’autorització perquè les notificacions successives no es practiquin per mitjans electrònics i que s’utilitzin els altres mitjans admesos en l’article 59 de la LRJPAC, generalment la notificació per via postal.
Quan manifesteu la voluntat de ser notificat per mitjans electrònics, haureu de disposar d’una adreça de correu electrònic i, opcionalment, d’un telèfon mòbil, per rebre l’avís d’informació del dipòsit de la notificació electrònica, mitjançant correu electrònic o SMS respectivament. Aquest avís és merament informatiu i no té caràcter de notificació formal.
En cas que es presenti com a representant d’una persona interessada, s’ha d’acreditar documentalment aquesta representació.
Durant tot l'any
Un termini màxim de 3 mesos
Qualsevol persona física.
Gratuït
La sol·licitud es pot presentar telemàticament a través de la plataforma de tràmits en línia de l'Ajuntament de Montornès del Vallès, utilitzant el model d’instància genèrica i adjuntant el formulari d'autorització o revocació de l'autorització (que trobareu més avall) emplenat i signat amb signatura digital o bé manuscrita.
Iniciar el tràmitOficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h
Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h
La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ens els articles 41 i 43, regula la notificació per mitjans electrònics, establint els requisits que equiparen la seva validesa jurídica amb la notificació per correu postal amb avís de recepció.
Departament de Bon Govern, Planificació i Transparència
Avinguda de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70 Extensió 9122
Horari: de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.